Niestety nikt nie chciał dać szansy idei twórcy. Sukces *Palworld* w pewnym sensie potwierdza słuszność koncepcji, która została odrzucona przez Epic Games wiele lat temu – średniowieczne *Pokemony* tylko z małymi smokami – czytamy w poście.
Co ciekawe, Bleszinski wyjawił, że w tamtym czasie pracował z Epic Games nad grą z otwartym światem, której bohaterką była dziewczyna potrafiąca kontrolować materię na poziomie molekularnym. Jednak korporacja postanowiła anulować tę produkcję. Mimo tych niepowodzeń „CliffyB” nie poddał się i w dalszym ciągu realizował kolejne mniej lub bardziej udane projekty.
Bleszinski w swoim poście wyznał też, że etap związany z ową marką ma już za sobą i prosi, aby ludzie również to zaakceptowali. Spełniał się jako restaurator, a nawet komik. W ostatnich miesiącach deweloper był zaś pochłonięty m.in. tworzeniem komiksu *Scrapper*, który – jak stwierdził – obdarzył taką samą miłością, jak niegdyś serię *GoW*.