Paweł Sasko, główny projektant questów w grze Cyberpunk 2077, wyraził swoje wątpliwości co do możliwości sztucznej inteligencji w porównaniu z pracą Rzecznik Projektanta produkcji wideo Cyberpunk 2077, Paweł Sasko, wyraził swoje wątpliwości co do możliwości sztucznej inteligencji w porównaniu z pracą zdolnych twórców. Sasko eksperymentował z postaciami AI w grach i jest bardzo sceptyczny co do ich zdolności. Podkreśla, że chociaż sztuczna inteligencja może przynieść pewne korzyści, nie jest on na nią tak optymistycznie nastawiony.
Według Sasko, AI może być przydatna w tworzeniu dialogów dla NPC-ów i zwiększać ich reaktywność, jednakże tworzenie scenariuszy i aktorstwo głosowe nadal wymaga ogromnego wysiłku i pracy. Zauważa, że istnieje wyraźna luka między autorskimi treściami a tym, co może zapewnić sztuczna inteligencja. Wspomniał również, że nie jest jedynym deweloperem, którzy wątpią w możliwości AI w porównaniu z pracą utalentowanych twórców.