Unikanie “crunchu” jest kluczem do utrzymania równowagi w firmie. Główny projektant zadań w grze “Cyberpunk 2077”, Paweł Sasko, ujawnił metody, jakie CD Projekt RED wprowadził, aby poprawić sytuację w firmie i uniknąć nadmiernego wysiłku pracowniczego. Przemęczenie przyczyniło się do odejścia wielu pracowników, co spowodowało konieczność zmian w procesie tworzenia gier. W przypadku ekspansji do nowej gry, “Phantom Liberty”, studio powołało zespoły ds.
treści składające się z przedstawicieli różnych działów produkcji. Wszyscy wspólnie pracowali nad konkretnymi elementami gry. Po pracy nad zawartością, reżyserzy zawsze ją przeglądali wspólnie jako zespół. Twórcy mieli swobodę w wyborze, o ile pozostawali w określonych ramach, takich jak ogólna historia.
Gdy zespół podejmuje właściwe decyzje, a liderzy potwierdzają, że jest to bardzo dobre, to jest to najlepsza możliwa sytuacja. Nie ma potrzeby wprowadzania, usuwania ani zmiany czegokolwiek. Zespół wykonał swoją pracę – wyjaśnił Sasko.