Twórca bestsellerowego Balatro jest wdzięczny, że nie musi wracać do IT i może robić to, co kocha. Twórca Balatro nie spodziewał się, że jego oryginalna gra odniesie tak duży sukces.
Był przygotowany na to, że po publikacji gry wróci do pracy w IT. Inspirowany pokerem tytuł został ciepło przyjęty zarówno przez graczy (na Steamie wystawiono mu prawie 30 tys.
kopii) jak i sam twórca *Balatro*, LocalThunk, nie spodziewał się tak dużego sukcesu gry. Uruchomił grę w maju i myślał, że sprzeda 10 kopii *Balatro*.
To był szalony rok. Jest wdzięczny, że teraz może pracować, robiąc to, co kocha.
Jak wiadomo, twórca *Balatro* bardzo się pomylił. To dlatego dzieło LocalThunka zyskało ogromny sukces, przyciągając swoim pomysłem masę osób.
Przypomnijmy, że *Balatro* jest dostępne na konsolach PS4, PS5, XOne, XSX/S, Nintendo Switch i PC.