Pierwszym tematem do przemyślenia jest nadmierna konsumpcja napojów wyskokowych wśród NPC. Twórca gry pyta graczy o priorytety dotyczące dalszego rozwoju projektu. Niewielka liczba ankietowanych wyraża chęć zamków, murów miejskich i mechaniki oblężeń.
Inne opcje mają znacznie mniej głosów. Wyniki pokazują zainteresowanie zamkami, oblężeniami i sztuczną inteligencją, a także potrzebę tzw. endgame.
Jednak “inne rodzaje map” zbierają mniej niż 9% głosów. Rzeczywistość gry może wpływać na tym, że próba budowy farm może być nieefektywna w niektórych miejscach. Deweloper informuje o zmianach w mechanice zbiorów, co spotyka się z różnymi reakcjami ze strony graczy.
Niemniej jednak istnieje grupa, która nie podoba się obecna mechanika zbiorów z powodu mikrozarządzania. Twórca gry zachęca graczy do specjalizacji regionów i zgadza się, że należy zrozumieć mechaniki gry. Część graczy zgłasza problemy wynikające z niezrozumienia mechanik rozgrywki.
Jednocześnie istnieje grupa graczy, która krytykuje obecną mechanike zbiorów z powodu mikrozarządzania.