Dawny pracownik firmy Rockstar Games opisał na serwisie X jeden ze swoich “śmieciowych” pomysłów, który został wprowadzony do gry GTA 3. Nie wszyscy zespołu deweloperskiego byli zadowoleni z tego pomysłu, w rezultacie nie trafił on do gry GTA: San Andreas. Mimo to udało się zrealizować część pomysłu, dodając do gry 4 tekstury odpadów: dwie gazety i dwie liście, które wprowadziły nieco różnorodności do Liberty City.
Po zakończeniu misji “Dildo Dodo”, w której rozrzucano ulotki nad miastem, jedną z tekstur “śmiecia” została zastąpiona papierową reklamą. Pomimo pewnych kontrowersji w zespole, deweloper ostatecznie zdecydował się usunąć “śmieci” z gry *San Andreas*, przegrywając dyskusję. W ostatnich miesiącach prac nad grą *Manhunt*, niektórzy członkowie zespołu *GTA* udzielili pomocy.
Ten sam kod “śmieci” został dodany do gry *Manhunt*. Choć twórcy nie mogą zawsze zrealizować wszystkich swoich pomysłów w ostatecznej wersji gry, to moderatorzy mogą to zrobić po premierze.