Sezon Konstruktów w Diablo 4 okazał się rozczarowaniem dla wielu graczy. Mechaniczny pomocnik i pułapki, które zostały wprowadzone, irytują i zniechęcają do dalszej gry. Nie dziwi więc, że wielu graczy nie cierpliwi się na dalsze aktualizacje, które mają poprawić tę sytuację. Co więcej, niektóre pułapki są niewidoczne, co sprawia, że eksploracja Skarbca lochu staje się bardziej ostrożna i wolniejsza. Oczywiście, ten pomysł nie został pozytywnie przyjęty przez większość graczy. Uważają oni, że jest to irytujące i nie dostarcza żadnych korzyści. Niektórzy fani mieli również obawy co do dodania tej funkcji w Sezonie Konstruktów. Dodatkowo, Skarbce sam w sobie nie zostały docenione przez graczy. Wszystko to było zaskoczeniem dla wielu, którzy nie mieli zbyt wysokich oczekiwań wobec tego sezonu i postrzegali go tylko jako przejściowy okres przed większymi zmianami, które Blizzard zapowiedział. Fanom wydaje się, że zawartość tego sezonu wygląda jakby była stworzona dla zupełnie innej gry, która była rozwijana przez wiele lat. Część osób uważa, że wpływ na taką sytuację mają osoby na wyższych stanowiskach, które nie mają odpowiedniego doświadczenia z grami akcji RPG, ale starały się nadrobić to “współczesnymi trendami”, aby trzymać graczy jak najdłużej przy grze.