Mozliwe jest tez calkowite wylaczenie systemu pomagajacego w celowaniu. Projekt poprawil takze wiele bledow technicznych.
Oprócz tego autor dodal do mapy metropolii dodatkowe strefy strzezone, ochraniane przez uzbrojone patrole. Zostaly dodane takze losowe zdarzenia i przywrocona funkcja zasadzek, która pierwotnie byla w planach, ale zostala usunieta przed premiera gry.
W ramach tej funkcji wrogowie moga zlecic nam fałszywe kontrakty, aby wciagnac nas w pulapke. Rozszerzono równiez opcje hakowania, dodano nowe kryjówki oraz umozliwiono powroty do wnętrz z misji.
Ponadto skany policyjne zastapiono prawdziwymi interwencjami, gdzie po otrzymaniu zgloszenia na miejsce przybywaja policjanci w celu zbadania sprawy. Wszystkie te elementy zostaly udostepnione w momencie premiery *Living_City* w 2018 roku.
Przez kolejne sześć lat mod mocno sie rozwinal. Autor wprowadzil nowe gadzety, dodatkowe kontrakty i wyścigi.
Zaimplementowano takze zdarzenia będące singleplayerowa wersja inwazji innych graczy. Twórca przygotowal równiez liczne ulepszenia rozgrywki, obejmujace m.in.
walke, skradanie sie oraz system reputacji. Dzisiaj *Living_City* to pozycja obowiazkowa dla graczy *Watch Dogs*.
Mod znacznie rozbudowuje gre, czyniac ja bardziej dynamiczna, a jednoczesnie naprawiajac wiekszosc jej niedorobek.