Gracze muszą zrobić porządki do końca wakacji. Platforma GOG.com zamierza w końcu narzucić przestrzeganie limitu danych w chmurze.
Po wakacjach CD Projekt usunie nadmiarowe pliki, w tym save’y. Pliki gier, których rozmiar przekracza domyślny limit alokacji (200 MB na grę), zostaną usunięte z bazy danych GOG-a.
Będą to przede wszystkim „rzeczy, które w ogóle nie są związane z grą, ale trafiły do folderu Cloud Save”, ale po tym platforma zacznie usuwać stare, nieużywane „save’y”. Ograniczenie ma zagwarantować, że „wszyscy gracze będą mieli dostęp do wystarczającej i możliwej do zarządzania przestrzeni na swoje postępy w grze”.
Użytkownicy, których pliki zapisu przekroczyły domyślny limit, będą otrzymywać powiadomienie na ten temat do czasu, aż dostosują swoje „save’y” w chmurze do ograniczenia 200 MB na tytuł. Osoby pragnące zachować wszystkie dane, muszą pobrać je na swoje nośniki.
Niemniej nagła decyzja o egzekwowaniu tych ograniczeń nieprzyjemnie zaskoczyła użytkowników GOG-a. Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym.
Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne.
Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!